MyZone

بهترین ها را در مای زون پیدا کنید

MyZone

بهترین ها را در مای زون پیدا کنید

پاک کردن ای دی خود از اد لیست دیگران بدون اجازه+اموزش

سلام امروز میخوام یک نرم افزار جالب رو به شما معرفی کنم که کارش پاک کردن ای دی شما از اد لیست دیگران بدون اجازه گرفتن از شخص هست.

برای دانلود کلیک کنید

چگونه استفاده کنیم؟

برای این کار کافی است که به کمک این نرم افزار با ID خودتان لوگین کنید و بعد از اینکه لوگین شد، ID شخص مورد نظرتان که می خواهید ID شما از Add List او خط بخورد را در قسمت Them بنویسید، و بعد دکمه Deny را بزنید!

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ http://kingofdl.blogsky.com/

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ پادشاه دانلود ایران ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد